آیا می دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی با ادم خیار بخورید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خیار است که توسط بسیاری از مردم برای طعم و غنی تغذیه خوب خود را، به ویژه در بیماران که فقدان اشتها را دوست داشت. اما بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و ادم بدونم که آیا آنها می توانند آن را بخورم؟ آنها حتی می ترسم که خیار بیماری خود را بدتر می کند، در واقع، آنها لازم نیست که در مورد آن نگران باشید. اجازه بدهید ما را نگاه آنچه که پزشکان در مورد آن گفت.

چه سود از خوردن خیار برای بیماران هستند؟

1.It شناخته شده است که خیار حاوی ویتامین فراوان و مواد معدنی، می تواند قند موجود در آن را به چربی تبدیل مهار، پس از آن می تواند کمک به از دست دادن وزن و کاهش سطح قند خون بالا. بنابراین برای بیماران مبتلا به دیابت و یا نفروپاتی دیابتی، خیار مفید برای کنترل سطح قند خون می باشد.

2. این میوه سرشار از آب است، بالا تا 90٪ است که به دیورتیک مفید و کاهش ادم. بنابراین به عنوان یک بیمار که از ادم رنج می برند، شما باید برخی از خیار خوردن.

با نگاه بزرگ و آزمون آن، خیار تبدیل شده است اولین انتخاب بیماران برای بهبود اشتها. اما به یاد داشته باشید که مهم نیست که چه نوع از مواد غذایی، به عنوان بیماران مبتلا به بیماری های کلیه، شما باید بیش از حد بخورند. در غیر این صورت، این بار کار به کلیه خود را به جای به کاهش اضافه کنید.

در اینجا من نیاز به شما یادآوری، همه از محصولات خیار مناسب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می باشد. مواد غذایی مانند خیار ترشی و خیار خرد شده با سس برای بیماران مناسب نیست، زیرا بیماران باید از یک رژیم غذایی دنده ها کم و سبک است که می تواند کمک به آنها برای کاهش ادم و فشار خون بالا نگه دارید.

از اطلاعات بالا ما می دانیم که خیار برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با ادم است، اما آنها باید بیش از حد بخورند. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی با ادم خیار بخورید





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، ادم، می تواند به بیماران دیابتی نفروپاتی با ادم خیار بخورید ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: